duminică, 27 martie 2011

Pentru tine...



Tinand in brate linistea
Nu-i chip nici sa zambesc,
Caci tu ai fost aici candva
Si pentru tine, intaiul "Te iubesc!".

Intorc capul dupa noi,
Acelasi loc desprins din Rai
Acum e sugrumat de vant si ploi...
Baiat frumos cu ochi caprui, cu mine tu mai stai.

Cu vantul impletit in par,
Si-acum imi amintesc
De-acele mangaieri mi-e dor,
Mi-e dor pe tin' sa te iubesc.

Clipe dragi se tot grabesc
De ele sa nu uit
Dar oare cum sa indraznesc,
Cand tu-mi esti ce-i mai scump?

 Cat de suav tu imi sopteai,
Privind in ochii mei
Si dragostea eterna-mi tot jurai,
Sub binecunoscutul tei.



9 comentarii:

  1. ;)) e prea mult spus. Norocoasa as fi eu daca...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca m-ar tine iar de mana, daca mi-ar zambi copilareste, daca ar fi langa mine atunci cand am cea mai mare nevoie, daca ar fi iarasi el.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum ar fi daca nu ar exista daca?... totul perfect?

    RăspundețiȘtergere
  4. perfectiunea inca nu s-a nascut, cat despre existenta sau inexistenta cuvantului "daca" pot spune doar ca in momentul "disparitiei" acestui cuvant se poate contura idealul pentru mine.

    RăspundețiȘtergere