marți, 11 ianuarie 2011

"A iubi" la toate timpurile

             Ma lupt cu o dorinta acuta de a ma cuibari in bratele cuvintelor.Amestec de sentimente se naste in sufletul meu, iar soaptele tacerii ma imping spre  a impartasi cu voi, ultimele crampeie din aceasta zi.
Orologiul clipeste ora 23.00.O ora perfecta as zice eu, iar prietena mea (prizoniera jocurilor adolescentei) mi-ar striga grabita "TE IUBESTE!!!".
                     Nu as putea s-o contrazic.Da, ma iubesc literele, ma iubeste soarele ce imi gadila obrajorii ori de cate ori poate, iar atunci cand este pedepsit,imi lasa amintirea proaspata a razelor cu care impletesc de fiecare data vise noi, ma iubesc toti cei ce traiesc pentru mine si eu pentru ei, dar mai presus de toate ma iubeste Doamne-Doamne fara de care eu nu as mai fi fost personajul principal in propria mea piesa de teatru.
Sa iubesti...nu trebuie sa inveti, ci doar sa simti.Iar eu, la cei doar 15 anisori ai mei, indraznesc sa spun ca detin o colectie impresionanta de "iubiri".
               Iubesc sa ascult cantarile ploii, iubesc sa miros paginile cartilor , iubesc sa ascult linistea si vantul,iubesc  dulceata luminii, dar si misterul intunericului, iubesc pana si zambetul cu care mi se spune "Uita-ma!".
                     "De ce?!"Pentru ca doar asa simt ca traiesc, iubesc fara motiv, fara a cere nimic in schimb.
Am cutezat insa, sa fac ratacita o piesa importanta din colectie.Sau poate nu ratacita, ci doar bulversata de timp, de tot si de toate.Cu siguranta se va intoarce, sperantele asta-mi soptesc, cum oare poate fi puzzle-ul inimii mele complet fara existenta ei?
                   Iar eu, copila naiva si vesnic plina de iubire, am sa ma incununez cu rabdare si credinta, pentru acel maine, cand piesa mea va reveni, stiind ca locul ei este langa mine, caci "Astfel de sentimente nu se uita niciodata!".

 P.S:dimineata i-am citit mamei primele ganduri postate aici, iar privirea ei si lacrimile identice parca cu cele din prima mea zi de viata mi-au fost de-ajuns sa inteleg ca merita sa IUBESTI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu