marți, 12 aprilie 2011

O altfel de prietenie

                    As indrazni sa spun ca urasc frigul, insa puritatea sufletului de copil    nu ingaduie un asemenea sentiment. Si totusi, tremurul ce pune stapanire pe mine ori de cate ori ma poate "prinde" imi pare atat de sadic, de razbunator incat ma indeamna spre pacat. Zilnic, duc o infioratoare lupta cu aprigul vant, cu norii alintati (au plans atat de mult in ultima vreme, incat ma fac sa cred ca sunt mai sensibili decat o floare), pana si soarele e bosumflat. 
                Frig imi este atunci cand ma las pacalita de jocul de lumini ce pare sa contureze intreaga zi, rezumandu-se doar la cateva minute, ori atunci cand dor fiindu-mi sa ratacesc singura ghidata de clipe, nazuiri, amintiri incep sa povestesc cu adieri puerile, uitand de fapt ca tatal lor este vantul. 
          Amestec de lacrimi, fiori, maini colorate intr-un mov violent toate acestea sunt ingredientele unei zile dominate de frig. Cert este ca sunt vizibil traumatizata de lipsa zilelor de vara, desi cu sinceritate marturisesc ca nici macar atunci mainilor mele nu le este ingaduit un strop de caldura. Probleme de natura medicala sau nu, dispun in fiecare ceas al propriei existente de aceleasi maini reci, ce par sa refuze cu tarie orice urme de insufletire. Ghemuita in asternuturi guvernate de o caldura coplesitoare, lasandu-mi degetele sa mangaie tastatura, visez la ziua in care eu si frigul vom fi prieteni.

5 comentarii:

  1. vreau sa vina vara!!!!:X:))

    RăspundețiȘtergere
  2. acum e tot ce imi doresc din "toata inimioara mea si din tot sufletelul meu" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mereu ma lasi fara cuvinte!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Zamfirescu Marius7 mai 2011 la 00:09

    este ceva foarte frumos ceea ce scrii,m-ai lasat impresionat si fara cuvinte,esti o floricica dornica sa simta iar adierile vantului cald al anotimpului vara iar mireasma ta este imbatatoare,foarte frumos si apreciez.

    RăspundețiȘtergere