sâmbătă, 5 februarie 2011

Imi place !

Pot spune ca...imi place:
  1. Sa adorm culcusita langa fratele meu, in timp ce ne uitam cumintei la desene animate (de cele mai multe ori, cu capul lipit de spatele lui ,ascultandu-i bataile inimii).
  2. Sa ma sarute tata pe frunte, iar mama sa ma inveleasca inainte de culcare.
  3. Sa imi spuna bunicul sa-i caut in buzunar (stiind deja ca voi gasi o CIOCOLATA).
  4. Sa descopar ca la finalul filmului ¨Titanic¨, sunt mai bogata cu cateva lacrimi.
  5. Sa ascult ploaia.
  6. Sa alerg desculta prin nisip, sau prin iarba.
  7. Sa ma gadile Alex.
  8. Sa adoarma Rares in bratele mele.
  9. Sa ma bucur de prajiturile facute de matusica ¨Roz¨.
  10. Sa  reusesc a dezlusi tot ce unchiul Dan, incearca sa imi explice.
  11. Sa fiu iertata.
  12. Sa mi se spuna ca gresesc cu zambetul pe buze.
  13. Sa fiu iubita atunci cand merit cel mai putin.
  14. Sa vad acel ¨pliculet¨ pe ecranul telefonului, semn ca am primit un mesaj.
  15. Sa imi incalzeasca bunica mainile (numai dansa reuseste).
  16. Sa merg cu bunicul, pe muntele cu flori si sa ii fac o coronita mamei.
  17. Sa ma alint.
  18. Pana de curent, si implicit sa dorm cu mami si tati.
  19. Sa fac ora de engleza, in sala 10 si nu in Cabinetul metodic 2.
  20. Sa observ ca ceasul e trecut de miezul noptii, iar eu nu ma mai satur sa scriu pe blog.
  21. Sa primesc flori.
  22. Sa imi spuna tata ¨Moni¨ (stiu ca e de bine).
  23. Sa imi amintesc de cele mai frumoase momente din viata mea.
  24. Sa am amprentele gherutelor unei pisici, pe mana mea.
  25. Sa ma pierd in reclamele de la Vodafone.
  26. Sa nu pot schita nici macar o reactie in timp ce strabunicu´ povesteste intamplari de demult.
  27. Sa stiu ca pe bunica o bucura auzul vocii mele.
  28. Sa primesc ciocolata Kinder si biscuiti Oreo.
  29. Sa imi fac parul cu placa, chiar daca am de suferit in cele din urma.
  30. Sa sper, sa imi doresc si sa iubesc.
  31. Sa cred, sa rad  si sa zambesc.
  32. Sa miros paginile cartilor, care urmeaza a fi citite.
  33. Sa ma ratacesc in intelepciunea unei biblioteci.
  34. Sa imi tachinez o anume colega. 
  35. Sa fiu tinuta de mana.
  36. Ca atunci cand intru pe Yahoo Messenger sa fie online o anumita persoana.
  37. Sa vad in ochii prietenei mele, fericirea pe care a cautat-o atat de mult.
  38. Sa ma imbratiseze Mirela si Catalina, spunandu-mi ca sunt foarte rasfatata.
  39. Calmul unchiului Valentin si delicatetea matusii Dorina.
  40. Sa imi dau seama ca gresesc, si cu atat mai mult sa mi se spuna ca am reusit sa ma corectez.
  41. Sa dorm ore in sir.
  42. Sa pregateasca tata cina.
  43. Sa apas ¨victorioasa¨ pe butonul ¨Amanare¨al telefonului, atunci cand ma cert cu alarma.
  44. Sa ma imbat cu mirosul florilor de cires.
  45. Sa cred ca se va intoarce candva.
  46. Sa stie ca voi fi mereu aici, asteptandu-l fara sa ii spun ¨De ce ai venit tocmai acum?¨.
  47. Sa ma imbrac in tricoul tatei.
  48. Sa vad o persoana oarecare dupa strada, ca imi zambeste.
  49.  Atunci cand Alina imi intelege privirea.
  50. Sa il ascult pe Doamne-Doamne.

8 comentarii: